top of page
  • Samanta Stochla

Znów niedzielne popołudnie...

Znudzona czytaniem i dwudniowym leżeniem w łóżku, otworzyłam Internet. Przejrzałam posty na fb i sieć. Trafiłam na mój stary artykuł, który kiedyś napisałam do ,,Wzrastania". Przeczytałam. Boże drogi (nie wzywaj Pana Boga swego nadaremno), jaka byłam wtedy mądra i pewna tego, co piszę.

Dwanaście lat później dochodzę do dwóch wniosków:

  • to wciąż tak samo trudne, jak wtedy, a nawet trudniejsze... i z wiekiem jest coraz gorzej i coraz trudniej...

  • warto było, warto jest i mam nadzieje warto będzie.




8 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Mission: possible

I am addicted to sugar. I blamed Paweł for drinking too much alcohol. I regulate emotions with sugar, he regulated them with alcohol. We were both addicted. Additionally, I was addicted to the emotion

bottom of page