top of page
  • Samanta Stochla

Okno Przygodowe...

Zaktualizowano: 7 lut




Kraina Pomiędzy znikła. Okno Przygodowe wciąga mnie czasem. W wirze sytuacji, o których bym nawet nie marzyła, jestem nakłaniana do tego, by zdefiniować siebie.

Jestem kobietą, ale co znaczy dziś być kobietą?

Nie jestem mężczyzną, choć wiele cech męskich posiadam i męskie ubrania lubię.

Jestem dorosła, ale obawiam się, że to tylko numer bez większego znaczenia. Mój dziecięcy pokój jest coraz bardziej zagracony. Za chwilę na balkonie braknie dla mnie miejsca. Beztrosko szlajam się w poszukiwaniu radości, sensu, celu... lub chociażby kawy. Jestem dorosła. Płacę za swoją kawę.

Wierzę w Boga, w Trójcy Jedynego, bo na drodze eliminacji, okazało się, że tylko Bóg przy mnie się ostał i wszyscy święci.

Marzyłam o pracy w zawodzie. Tych mam kilka, a w żadnym nie pracuję. Za to po wielu staraniach mam szanse pracować w sektorze kultury i sztuki. Kocham wolontariat.

Mam prawo jazdy, ale wciąż boję się jeździć. Kierować samochodem, to tak, jak kierować własnym życiem. Trochę trudno. Wolę być pasażerem z ważnym biletem. Unikam kłopotów, jak ognia. Znudziły się. Ile można...



23 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Mission: possible

I am addicted to sugar. I blamed Paweł for drinking too much alcohol. I regulate emotions with sugar, he regulated them with alcohol. We were both addicted. Additionally, I was addicted to the emotion

bottom of page