top of page
  • Samanta Stochla

Cała jesteś piękna przyjaciółko moja.



Zrobiłam to. Wystawa jest już gotowa. Bio napisałam, ulotki przygotowałam drukują się. Antyramy wypełniłam treścią, znaczeniami, obrazami, skojarzeniami i tym wszystkim, co oglądający znajdzie. Został jeszcze finisaż do zorganizowania. Kolejny projekt, który zrobiłam. Trwa. Czeka na odbiorcę. Ty tak dużo robisz - mówił Paweł. To mój sposób na nudę. Terapia zajęciowa. Terapia sztuką. Działanie.


Zdrowy organizm żyje i działa, chory zastanawia się nad sobą - mówiła Beata Tyszkiewicz w „Seksmisji”. Zastanawiam się robiąc. Czas na refleksję przychodzi w działaniu. Zaskakuje.

  • Czemu robię to sama?

  • Czemu tak rzadko proszę o pomoc?

  • Kiedy ostatnio miałam taką myśl?




13 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Mission: possible

I am addicted to sugar. I blamed Paweł for drinking too much alcohol. I regulate emotions with sugar, he regulated them with alcohol. We were both addicted. Additionally, I was addicted to the emotion

bottom of page